Servicii Curatenie

Servicii de curatenie

   Societatea Adoris va pune la dispozitie, prin recomandare, servicii de curatenie la Asociatiile de proprietari din Bucuresti care vor sa renunte la ingrijitorul propriu si sa angajeze o firma specializata in servicii de curatenie, cu care se incheie un contract de prestari servicii.

    Operatiuni de curatenie in toate  zilele de luni-vineri:

  • maturat scari (interior si exterior)
  • spalat intrare parter
  • curatenie (inclusiv strangerea hartiilor si deseurilor de dimensiuni mari) spatiu exterior
  • curaţat zilnic usa si geamurile de la intrare
  • igienizare spatii de depozitare
  • evacuare resturi menajere in zilele stabilite cu societatea de colectare a gunoiului

   Operatiuni de curatenie saptamanala:

  • spalat scari o data pe saptamana in ziua pe care o stabileste beneficiarul
  • curatat cutii postale
  • curatat balustrada (mana curenta)

   Operatiuni de curatenie lunara:

  • curatat geamurile usilor si ferestrelor interioare si exterioare (accesibil) aflate pe fiecare scara
  • spalarea pubelelor de gunoi

Servicii Curatenie 1

   Avantaje pentru asociatie in cazul contractarii unei firme de curatenie:

1) oricand se poate inlocui de catre firma, ingrijitorul desemnat pentru asociatia dvs., in cazuri de neintelegere cu proprietarii sau in cazuri de nemultumiri din partea proprietarilor privind activitatea desfasurata de acesta.

2) in caz de imbolnavire (concediu medical) a ingrijitorului desemnat pentru asociatia dvs., firma il inlocuieste cu o alta persoana competenta.

3) in situatia cand aveti ingrijitor angajat de asociatie cu contract individual de munca, aveati obligatia ca in fiecare an sa-i asigurati un concediu de odihna de cel putin 20 zile lucratoare, indiferent de numarul de ore de munca/zi (contract cu timp partial sau integral). In aceasta situatie trebuia sa angajati, pe baza de contract civil pentru luna respectiva, o alta persoana care sa indeplineasca atributiile de ingrijitor asociatie. Aceasta insemna o cheltuiala suplimentara pentru Asociatie (implicit si pentru proprietari), cat si obligatia de declarare fiscala a venitului incasat (Declaratia 100). In cazul firmei prestatoare de servicii de curatenie nu se pune problema sa platiti ceva suplimentar, ci veti avea desemnata, in caz de concediu de odihna, o alta persoana din cadrul firmei.

4) pentru serviciile prestate se va emite lunar factura si chitanta fiscala, care nu mai implica alte taxe si impozite (angajat si angajator) ca in cazul ingrijitorilor angajati cu contract individual de munca.

5) asociatia nu mai este obligata sa intocmeasca lunar, trimestrial sau anual declaratii fiscale catre ANAF privind impozitele si taxele datorate catre bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale si de sanatate.

   Folositi cu incredere datele de contact pentru o oferta personalizata, ce va tine cont de particularitatile asociatiei dvs., pentru a obtine un pret corect de la firma care presteaza servicii de curatenie asociatiilor de proprietari.