Despre noi

   Incepand din anul 2001 prestam servicii de cenzorat lunar si am  efectuat revizii financiar-contabile si  verificari de gestiune la asociatiile de proprietari cu probleme. Pana in prezent am efectuat peste 1.000 de expertize, revizii financiar contabile si verificari de gestiune la asociatiile de proprietari cu probleme. Avem o experienta foarte mare, de peste 15 ani, in ceea ce priveste problematica asociatiilor de proprietari. Ne-am confruntat cu multe tipuri de probleme la asociatiile de proprietari, pe marea lor majoritate rezolvandu-le.

   Societatile noastre de expertiza contabila, Adoris, furnizeaza servicii de cenzor (cenzorat) pentru toate asociatiile de proprietari din Bucuresti si imprejurimi care solicita ajutor; ele sunt autorizate CECCAR – Bucuresti si sunt membre cu drepturi depline. Din societatile noastre fac parte: 3 experti contabili, 2 contabili autorizati cu studii superioare, 1 inspector de resurse umane, 1 inspector SSM si alti colaboratori externi.

   Societatile noastre, pe langa servicii de expertiza contabila extrajudiciara, presteaza atat servicii de cenzorat asociatiilor de proprietari, cât si activitati de verificare financiar contabila, verificari de gestiune, separare  patrimoniu Activ-Pasiv pentru fiecare scara in parte la asociatiile de proprietari cu mai multe scari, venind in sprijinul acestora cu o bogata experienta in domeniu si prin consultanta de specialitate privind separarea pe scari (divizare asociatie).

   Prin firmele de cenzorat Adoris puteti beneficia de serviciile unor Cenzori profesionisti, neutri si independenti, membri activi ai Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR – Filiala Bucuresti).

   Din 2001 si pana in prezent am prestat servicii financiar-contabile catre foarte multe asociatii de proprietari din Bucuresti. Peste 95% dintre clientii nostri au fost foarte multumiti. In prezent avem clienti in toate cele 6 sectoare ale capitalei.

   Misiunea firmelor noastre este de a asigura servicii de calitate privind activitatile de cenzorat lunar catre asociatiile de proprietari si lucrari de expertiza contabila la asociatiile de proprietari care au probleme financiar-contabile: suspiciuni de frauda, lipsa in gestiune, evaziune fiscala, dezechilibre financiare (balanta Activ-Pasiv), alte nereguli financiar contabile.

   Societatile noastre, Adoris, subscriu anual la societati de asigurare renumite, Polite de asigurare profesionala pentru malpraxis. Aceste polite acopera eventuale riscuri de neglijenta sau erori ce pot aparea fara intentie in activitatea profesionala (cenzorate lunare sau expertize contabile pentru asociatii de proprietari) desfasurata de un expert contabil (cenzor PFA, cenzor persoana juridica sau societate de expertiza contabila). Valoarea de asigurare anuala este de 10.000 EUR, pentru fiecare societate in parte.

despre-noi-1

   Societatile noastre folosesc in activitatea de cenzorat lunar si in activitatile de expertiza contabila, un program profesional specializat (aplicatie), pentru toate asociatiile de proprietari cu care avem incheiate contracte de prestari servicii financiar contabile. Aceasta aplicatie a fost dezvoltata in parteneriat cu  firma de IT (software) Aniotek Solutions srl. Softul dezvoltat pentru firmele noastre se numesteAplicatia Adoris Cenzor”. Cu acest program specializat se poate verifica lunar daca s-au intocmit corect urmatoarele documente financiar contabile:

  • listele de intretinere lunare de afisat la avizier.
  • bazele de calcul lunare cu cheltuielile de intretinere.
  • registrul de casa si registrul jurnal
  • registrul de banca
  • state de plata si fiscalitate
  • registrele pentru fondurile asociatiei: fond rulment, fond reparatii, fond dobanzi, fond chirii, fond penalizari, fond special
  • balanta Activ-Pasiv
  • fise de operatiuni diverse pentru furnizorii de utilitati
  • fise pe apartament pentru verificarea fiecarui restantier in parte.
  • alte documente financiar contabile specifice asociatiilor de proprietari.

   Firma Aniotek Solutions, cu care avem incheiat un parteneriat profesional,  ofera o gama variata de solutii si servicii IT de inalta calitate. Principalele servicii oferite sunt cele de proiectare, dezvoltare si implementare aplicatii integrate si pagini web pentru o gama variata de domenii de activitate, furnizare de calculatoare, componente, echipamente periferice si software licentiat, gazduire si inregistrare domenii, instalare, configurare si mentenanta sisteme informatice, servicii de consultanta in domeniul tehnologiei si securitatii informatiilor.

   Societatile noastre, Adoris, autorizate de CECCAR ofera asociatiilor de proprietari din Bucuresti servicii de intocmire a declaratiilor fiscale, semnarea si depunerea lor electronica  (declaratia 112, declaratia 205, ordine de plata, foi de varsamant) precum si servicii de personal (intocmire contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii, completare si transmitere Revisal)

   Grupul de firme Adoris este de mult timp in colaborare cu mai multe birouri de avocaturaavocati care au experienta in spete privind asociatiile de proprietari din Bucuresti si imprejurimi. Scopul este sa ajutam asociatiile de proprietari la recuperarea cat mai rapida a restantelor de la proprietarii rau-platnici.

   Va recomandam ca pentru situatii particulare complicate sa cereti sfatul unui Avocat specializat pe spete privind asociatiile de proprietari. Aceste situatii se pot rezolva numai pe cale judecatoreasca legala. Noi va putem recomanda unul din avocatii cu care colaboram pentru a va     sprijini in demersul dvs. legal. Acesti avocati s-au dovedit in timp a fi adevarati profesionisti cu mare experienta in domeniu, care pot oricand recupera, in totalitate, restantele la cotele de  intretinere, restante la fonduri si penalizari calculate legal de asociatie si datorate de proprietarii rau-platnici catre asociatiile de proprietari cu care se afla in litigiuin proces.

   Venim in sprijinul dvs. si va putem ajuta, direct sau prin recomandare, cu alte servicii de care poate beneficia asociatia dvs. de proprietari. Avem colaborari cu persoane juridice si persoane fizice autorizate (PFA) care in decursul anilor (peste 15 ani) si-au dovedit seriozitatea si profesionalismul in serviciile prestate catre Asociatiile de proprietari.

   Colaboram cu parteneri seriosi in urmatoarele domenii de prestari de servicii, in functie de adresa de functionare a asociatiei de proprietari (sector):

  1. administrari imobile (tehnica, contabila si de casierie)
  2. servicii de programare, IT, software si web
  3. servicii de reparatii parti comune (sanitare, electrice, zugraveli)
  4. servicii de curatenie la asociatiile de proprietari
  5. servicii de dezinsectie si deratizare

   Daca sunteti interesati de unul sau mai multe servicii dintre cele mentionate mai sus, puteti cere oricand o oferta personalizata, , ce va tine cont de toate particularitatile asociatiei dvs, pentru a obtine un pret corect negociat intre parti. Sunati oricand la tel. 0726.758.320 si vom fi prompti pentru a va rezolva problemele.